Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Online porady a webináře: Jak na to, aby vám ostatní věnovali pozornost

Webináře jsou prokleté. Každý je přesvědčen o tom, že zatímco mluví, ostatní odpovídají na e-maily, hrají Hledače min nebo dělají cokoli jiného, než aby věnovali…

Co dělat, když se zaměstnanci chovají jako malé děti

Záchvaty vzteku, kňourání, obracení očí v sloup, házení věcmi nebo…

Jsou genderové rozdíly ve skutečnosti mocenské?

Co myslíte liší se nějak muži a ženy v tom, zda přijmou první nabídnutou…

Rozumíte si s mladými zaměstnanci?

Jste si jisti, že vaši lidé rozumějí slovům, které běžně používáte při…

Prezentace na poslední chvíli: Jak přežít (1/2)

Když jste na poslední chvíli požádáni, nebo spíše pověřeni, abyste…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co…

Pracovní setkání? Výstřihy a parfémy si nechte na večer

Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či…

Marshall Goldsmith: Lídr si musí věřit

Silný lídr si musí věřit a vyzařovat sebedůvěru. Jak toho ale dosáhnout? To…

Pozor na chyby v manažerských začátcích

Začínající manažeři, a bohužel někdy i ti již zkušení, často…

Proč odkládáte své povinnosti?

Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání…

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Potřebujete správný přístup (1/3)

Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…

Rozhodujte, dokud můžete

Trvá vám dlouho, než se rozhodnete? Možná si říkáte, že nechcete nic…

Rozvoj pomocí prožitku aneb time management jinak

Dospělí lidé se nejlépe učí v situacích, kdy musejí vystoupit z bezpečného…

Výpis 23152327 z celkem 6650