Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání stane chronická záležitost, hrozí nám nejen postih za neplnění povinností, ale i zhoršené…
Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…
Trvá vám dlouho, než se rozhodnete? Možná si říkáte, že nechcete nic…
Dospělí lidé se nejlépe učí v situacích, kdy musejí vystoupit z bezpečného…
Typická reakce zaměstnance na změnu je odpor. Důvodem je především…
Bát se a být nejistý jen proto, že zažíváte nějaký negativní pocit,…
Schopnost přesvědčit druhé je důležitá nejen v práci, ale i v každodenním…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…
Porady jsou často jen ztrátou času, protože nemají jasně daný program,…
Manažerům je často vytýkáno, že nechtějí poskytovat zpětnou vazbu. Mnozí…
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede.…
Kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas... Snaha lépe využívat své časové…
Vadí vám jako zaměstnanci, když vám váš šéf nevěří? Komu by to také…