Manažeři, trenéři a lektoři zacházejí s účastníky školení jako s papoušky. Očekávají, že žáci budou tiše sedět, zatímco na ně experti budou chrlit znalosti, a pak…
Je téměř nemožné soustředit se na práci, když jste celý den stěsnaní v…
Dobře vykonané je lepší než dobře řečené. Tento výrok může sloužit pro…
Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy…
Efektivní manažerské týmy mají společnou schopnost poskytovat a přijímat…
Když zaměstnanec odvádí svou práci nedostatečně nebo dělá vážné chyby, bývá…
Uznání a chvála jsou dva rozhodující prvky ve vytváření pozitivních emocí v…
Stále vyšší počet firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci využívají…
Odcházejí vaši lidé z porad se slovy: Výborná schůze, už se moc těším na…
Zvoní telefon, ve schránce máte 94 zpráv, nemůžete najít šek od svého…
Soudobí podnikatelé či manažeři stále častěji cestují. Většinou se…
Spolu s tím, jak stoupá počet denně odeslaných e-mailů stoupá i…