V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké mají zvyky a jaké překážky je čekají. Nyní se podívejme, proč je…
Ať už jdete na obchodní schůzku, pracovní pohovor, networkingovou akci či…
Silný lídr si musí věřit a vyzařovat sebedůvěru. Jak toho ale dosáhnout? To…
Začínající manažeři, a bohužel někdy i ti již zkušení, často…
Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se…
Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání…
Trvá vám dlouho, než se rozhodnete? Možná si říkáte, že nechcete nic…
Dospělí lidé se nejlépe učí v situacích, kdy musejí vystoupit z bezpečného…
Bát se a být nejistý jen proto, že zažíváte nějaký negativní pocit,…
Typická reakce zaměstnance na změnu je odpor. Důvodem je především…
Schopnost přesvědčit druhé je důležitá nejen v práci, ale i v každodenním…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za…
Porady jsou často jen ztrátou času, protože nemají jasně daný program,…