Přátelské prostředí na pracovišti činí naši práci příjemnější. Jak ale zvládnout situaci, kdy se z kolegy stanete nadřízeným svých přátel? Odpověď na tuto otázku zní…
Pokud jste ranní ptáčata, žijete podle nedávné studie uveřejněné v časopisu…
Odkládání povinností činilo řadě lidí problémy již v minulosti, v dnešní…
Úspěšní lidé jsou mistry budování vzájemně prospěšných vztahů. Chcete-li se…
I konflikty mohou být konstruktivní a přinášet inovativní řešení.…
Stát se dobrým lídrem trvá roky. Chcete-li tuto dobu alespoň trochu…
Začínáte týden pohledem do diáře zaplněného termíny porad? Pak je na čase…
Vysoce výkonní lidé rádi dokončují své úkoly a škrtají položky ve svých…
Změny nejsou příjemné ani pro manažery ani pro zaměstnance. Můžete je však…
Loajalita zaměstnanců vůči firmě nezávisí na tom, jak dlouho u vás pracují,…
Umět vyjednávat je důležité ve všech oborech, v managementu zvlášť. Přední…
Manažer obchodního týmu by měl se svými lidmi pravidelně komunikovat o tom,…
Schopnost naslouchat má zásadní vliv na důvěru a motivaci zaměstnanců, a…