Manažeři, trenéři a lektoři zacházejí s účastníky školení jako s papoušky. Očekávají, že žáci budou tiše sedět, zatímco na ně experti budou chrlit znalosti, a pak…
Je téměř nemožné soustředit se na práci, když jste celý den stěsnaní v…
Efektivní manažerské týmy mají společnou schopnost poskytovat a přijímat…
Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy…
Když zaměstnanec odvádí svou práci nedostatečně nebo dělá vážné chyby, bývá…
Uznání a chvála jsou dva rozhodující prvky ve vytváření pozitivních emocí v…
Stále vyšší počet firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci využívají…
Odcházejí vaši lidé z porad se slovy: Výborná schůze, už se moc těším na…
Zvoní telefon, ve schránce máte 94 zpráv, nemůžete najít šek od svého…
Spolu s tím, jak stoupá počet denně odeslaných e-mailů stoupá i…
Soudobí podnikatelé či manažeři stále častěji cestují. Většinou se…
Dobrým obchodníkem se člověk rodí, nebo se to dá naučit? Je pravda, že…