Nasloucháním prokazujete respekt, zájem a empatii. Naslouchejte abyste dokázali, že jste otevřeni novým myšlenkám a návrhům, že ke svým kolegům chováte důvěru a že…
Bez vizuálních vjemů nám při komunikaci často chybí kontext a pak…
Nástup do práce byste měli připravit nejen pro řadové zaměstnance, ale i…
Hlavním úkolem přednášejícího je zajistit, aby každý měl určitou představu…
Chcete-li se zlepšit v rozhodování, nejprve se zamyslete nad následujícími…
Sezení nás zabíjí. Pro lidské tělo je ještě horší než kouření. Varovné…
Léto, a zejména to prázdninové, se blíží. Ale pozor! Právě v tomto období…
Někdy se cíle stanovují tak, že se zaměstnancům řekne, ať si je stanoví…
Když vaši zaměstnanci neustále pracují jen napůl, víte, že máte problém.…
Přijetí špatného zaměstnance s sebou nese náklady. Některé z nich, jako…
Emoční únos je nejhorší nepřítel každého prezentujícího. Nastává tehdy,…
Znáte své unikátní schopnosti a jedinečné vlohy? Chcete-li být úspěšní a…
Když dokážete číst emoce větších skupin lidí, můžete správně zareagovat v …