Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Základy efektivní e-mailové komunikace

Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i propagaci produktů či služeb firmy. Článek proto shrnuje několik zásadních rad, jak se stát…

Rozhoďte sítě

Rozhoďte sítě

Období vánočních svátků a konce roku je vhodnou příležitostí pro budování…

Autorita nebo arogance?

Autorita nebo arogance?

Někdy se stane, že místo toho, aby se člověk jevil jistě a přesvědčivě při…

Time management pro spíkry

Pro řečníka je velmi důležité využít co nejlépe přípravný čas, aby předvedl…

Pět rad pro lepší časové plánování

Pět rad pro lepší časové plánování

Systematické plánování času neznamená nutně více práce, ale inteligentnější…

Jaké je to mít skutečnou dovolenou

Jaké je to mít skutečnou dovolenou

Pokud se manažeři chtějí po dovolené vrátit do práce a mít prázdnou e-…

Pravidla prvního setkání

Pravidla prvního setkání

Každodenní život obchodníka se skládá ze schůzek a jednání s lidmi. Ať už…

Jak inspirovat tým

Jak inspirovat tým

V jednom svém díle pokládá řecký filosof Platón otázku: Kdyby vás prsten…

Nedělejte cizího

Nedělejte cizího

Žádná firma není ráda, když ji opustí kvalitní zaměstnanec. To, že takový…

Rychlokurz etikety pro pracovní obědy

Rychlokurz etikety pro pracovní obědy

Při schůzce s perspektivním klientem, nadřízeným nebo kolegou u oběda se…

Toho nového nešetřete

Toho nového nešetřete

Ve schopnosti adaptovat se a prospívat v nové práci v průběhu prvních…

Pět kroků k lepšímu vyjednávání

Pět kroků k lepšímu vyjednávání

Umění vyjednávat je v obchodě jednou z nejdůležitějších dovedností.…

Vedení je umění

Vedení je umění

Zaměstnavatelé mají někdy problém propouštět neproduktivní zaměstnance, i…

Výpis 57085720 z celkem 6677