Sedm strategií pro stálé inovace

Vytisknout

Současné obchodní prostředí si žádá neustále nové myšlenky. I když však zásadní objevy mohou firmy katapultovat před konkurenci, takové výhody bývají často krátkodobé. Potřebný trvalý růst zajistí firmám pouze každodenní inovace prováděné zaměstnanci. Vyžaduje to podporu smyslu pro kolektivní cíl.- Začíná to nahoře. Jsou to vůdcové, kdo vytváří psychologické prostředí pro podporu inovativního myšlení.- Je třeba zavést jasný směr. Měnící se kultury vyžadují změny v myšlení a potřebují čas. Vidina…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace