Jak je interní komunikace ve firmách důležitá a že priority, obsah i tón komunikace se zaměstnanci musí přizpůsobit, se diskutovalo na již 11. ročníku konference IN…
7 návyků skutečně efektivních lidí popsal populární americký odborník na…
Všichni to občas děláme, někteří méně, někteří více. Přijdeme do práce,…
Digitální technologie jsou dnes integrální částí strategií. Znamenají dělat…
Možná chcete, aby se přihlásili do programu. Nebo chcete, aby uskutečnili…
V první části článku jsme si vysvětlili, co dnes zákazníci očekávají od…
Podle výzkumu, který provedl Doug MacKie, psycholog specializující se na…
O právnících si občas lidé myslí, že sami sebe pokládají za střed vesmíru.…
Každá firma dnes chce být inovativní, nejlépe stejně jako Apple a další…
Proč byste měli při přípravě své prezentace nebo řeči využít ostatní? Tak…
Každý byznys má 3 základní oblasti, o kterých byste měli být dobře…
Moc obecně řečeno nemá dobrou pověst. Vědci v oblasti společenských věd…
Pokud jste přirozeně komunikativní, pak máte při prezentacích a dalších…