Firemní intranet: Jak jej nejlépe použít pro váš byznys (2/2)

Intranet je fantastický nástroj pro zvyšování angažovanosti zaměstnanců. Také může být úspěšně použit pro mnoho dalších účelů, které vašemu byznysu velice prospějí. V minulém článku jsme viděli, jak jej využít v oblasti bezpečnosti práce. Nyní se podíváme, jak intranet pomůže s náborem a dobrovolnictvím.

Ilustrační snímek

Angažovaní zaměstnanci jsou lepšími náboráři

- Otevřené pozice inzerujte i dovnitř firmy – dejte svým zaměstnancům vědět, že se chystáte nabírat lidi. Můžete také umístit formuláře pro odeslání žádosti o pracovní místa  přímo na intranet ve formě dotazníku, nebo si nechat životopisy zasílat pomocí nějakého jednoduchého procesu.

- Otevřete fóra, kde bude možné diskutovat o budoucím růstu vaší firmy. Informaci o fóru zveřejněte také na blogu.

- Na intranetu mějte informace pro nové zaměstnance. Nechte tam školicí materiály a další relevantní informace. Vaši noví zaměstnanci to ocení.

Motivujte zaměstnance k dobrovolnictví

Dobrovolnictví zlepšuje spokojenost s prací, tvrdí web business2community.com.

- Udělal nějaký váš kolega něco skutečně pozoruhodného, něco navíc? Nebo se v organizaci, se kterou spolupracujete, děje něco zajímavého? Obojí propagujte a umístěte na váš blog i do newsletteru. Také poděkujte zaměstnancům, kteří udělali něco navíc.

- Nabízejte příležitosti pro dobrovolnictví. Pro vaše zaměstnance může být těžké zničehonic začít s dobrovolnickými aktivitami. Proto je pobízejte, ať se dobrovolnických akcí zúčastňují společně.Budou se pak cítit více vzájemně propojeni.

- Také zvažte, zda nedarovat neziskovým organizacím část pracovní doby svých zaměstnanců. Nebo můžete svým zaměstnancům za dobrovolnictví nabídnout extra volno.

-jk-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com

Články v sérii

Aktuální

Firemní intranet: Jak jej nejlépe použít pro váš byznys (1/2)

Aktuální

Firemní intranet: Jak jej nejlépe použít pro váš byznys (2/2)