Manažer - zprávy z managementu

Ulovte nové zaměstnance do internetové sítě

V době, kdy trh ovládají mamutí společnosti a koncerny s nepřehlédnutelnými jmény a bohatou minulostí, mají menší firmy problémy s náborem nových zaměstnanců. Jedním…

Co dělat v případě akvizice vašeho dodavatele softwaru pro CRM jinou firmou?

Co dělat v případě akvizice vašeho dodavatele softwaru pro CRM jinou firmou?

Co dělat, pokud je váš dodavatel softwarového řešení pro CRM koupen jinou…

Lekce v elektronickém vzdělávání

Lekce v elektronickém vzdělávání

Na seznamu Fortune 1,000 (seznam tisíce nejúspěšnějších firem) je sice je…

Přechod na Windows XP: ano, či ne?

Přechod na Windows XP: ano, či ne?

V poslední době se objevila řada zpráv o společnosti Microsoft, ty se však…

E-learning: dosavadní vývoj a další perspektivy

E-learning: dosavadní vývoj a další perspektivy

E-learning je jedním z oborů, které se mohly začít plně rozvíjet teprve s…

Co by měly umět moderní systémy správy znalostí?

Co by měly umět moderní systémy správy znalostí?

V poslední době se okolo pojmu správa znalostí vytváří zmatek. Média a…

Integrace strategií, struktur, procesů a projektů

Integrace strategií, struktur, procesů a projektů

Klasická teorie obchodního vývoje byla založena na čtyřech zásadách:…

Strategie ochrany soukromí - skrytý marketingový potenciál

Strategie ochrany soukromí - skrytý marketingový potenciál

Jistá internetová marketingová společnost nedávno provedla průzkum, který…

Nový plán softwarových licencí společnosti Microsoft u firem propadl

Nový plán softwarových licencí společnosti Microsoft u firem propadl

V květnu loňského roku oznámila společnost Microsoft, že mění způsob plateb…

Nová pravidla hry: vztahy se zákazníky v Nové ekonomice

Nová pravidla hry: vztahy se zákazníky v Nové ekonomice

Pravidla trhu se změnila. Dříve se kladl důraz na marketing a získávání…

Online katalog - řešením jsou kvalitní data

Online katalog - řešením jsou kvalitní data

Online katalogy jsou často plné různého zboží, ale zákazníci se v nich…

Cesta k podniku budoucnosti

Cesta k podniku budoucnosti

Třebaže nedokážeme předvídat budoucnost, lze již nyní vypozorovat určité…

Při získávání informací o zákaznících se vyplatí trpělivost

Při získávání informací o zákaznících se vyplatí trpělivost

Aby byl program CRM efektivní a aby mohla firma dobře sloužit svým…

Výpis 17041716 z celkem 1839