Bojový plán pro váš web

I když jsou dobře vypadající webové stránky přitažlivé, estetická kvalita neznamená všechno. Podstatou úspěchu jsou informace, které na nich nabízíte. Ty musejí být snadno dostupné a srozumitelné. Před vlastním vytvořením vašich internetových stránek je třeba nejprve detailně promyslet jejich účel, obsah jednotlivých sekcí a to, jakou skupinu zákazníků chcete oslovit.

Titulní stránka by měla jasně informovat o předmětu vaší činnosti bez toho, aby byla přeplněna informacemi. To, zda zákazník zůstane, nebo odejde, závisí na několika prvních vteřinách. Pozor na různé animace a videa - zákazník chce především informace. Co nechce, je čekat. Lidé nekupují ani tak produkt, jako spíš výhody, které s sebou nese. V tomto duchu formulujte nabídku vašeho zboží.

Zjistěte, co je pro zákazníka nejdůležitější, jaký problém potřebuje nejčastěji vyřešit, na co se ptá například vaší telefonické podpory. Na tyto informace se pak na svých stránkách zaměřte. Zákazník musí mít možnost vás jednoduše kontaktovat - vhodné je do každé stránky zahrnout tlačítko s patřičným odkazem a uvádět další způsoby spojení - telefon, fax, adresy obchodů... Dejte vědět, kdo za stránkami stojí - nebuďte anonymní.

**Datum vydání: VI/2002**
Zdroj: The CEO Refresher - americký server věnovaný managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje The CEO Refresher