Manažer - zprávy z managementu

Na co musí lídr vždy mít čas?

Diář manažera je většinou plný porad, schůzek či konferenčních hovorů. Často je toho tolik, že se v rámci těchto akcí ještě chystá pracovat na jiných věcech, aby se…

Proč odkládáte své povinnosti?

Každý čas od času odkládá splnění nějakého úkolu. Pokud se však z odkládání…

Rozhodujte, dokud můžete

Trvá vám dlouho, než se rozhodnete? Možná si říkáte, že nechcete nic…

Rozvoj pomocí prožitku aneb time management jinak

Dospělí lidé se nejlépe učí v situacích, kdy musejí vystoupit z bezpečného…

Time management: Méně je více

Kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas... Snaha lépe využívat své časové…

10 tipů, jak zatočit s prokrastinací

Všichni to občas děláme, někteří méně, někteří více. Přijdeme do práce,…

Oliver Sálus, top vision open events, s.r.o.

Naučte se vstávat dřív

Vstávání. Pojem, který nadpoloviční většina Čechů uvádí jako jednu ze tří…

Jak stihnout více práce za méně času

Když nemáte čas, řekněte to. Nebuďte hrubí, prostě jen oznamte, že se…

Už zase nestíháte? Měli byste se zamyslet

Stoupat po žebříku každodenních povinností se může zdát snadné. Jenže jak…

Být produktivní není vůbec těžké

Myslíte si, že odkládat věci na poslední chvíli je v pořádku, protože…

Jak uspořádat poradu, která bude zaručeným fiaskem

Některé porady ještě ani nemusejí začít a už je předem jasné, že nebudou k…

Určete si své cíle a buďte produktivní každý den

Bez jasně stanovených cílů budete vždy dělat jen to, co je momentálně…

Chybí vám motivace? Obelstěte svou mysl

Lidský mozek je složitý stroj, který dokáže řešit složité problémy a…

Výpis 105117 z celkem 270