Manažer - zprávy z managementu

Učte se svůj čas investovat, nikoli řídit

Manažer schopný efektivně organizovat svůj čas se soustředí na priority a zároveň není perfekcionista. To se však snadněji řekne, než udělá. Co bychom tedy měli…

Karel Červený, Talent Innovation

Článek v rámci předplatného Chytří pomocníci pro práci s informacemi

Práce s informacemi je čím dál více náročnější. Vyznat se v záplavě dat,…

Radek Havelka, ICT Pro s.r.o.

Jak ušetřit čas a přitom zůstat v obraze?

„Dělání knih mnohých žádného konce není, a čísti mnoho jest zemdlení těla.“…

Co vám brání v delegování?

Delegování patří k základním manažerským dovednostem. Většina manažerů…

Úvod do řízení pozornosti

Většině lidí v práci nejvíc chybí čas. Alespoň to říkají, když se jich…

Produktivita: Lžete sami sobě?

Opravdu podáváte nejlepší výkony, když jste pod tlakem? Možná je to jen…

Čím se liší výkonný zaměstnanec od workoholika?

Řada lidí si plete vysokou výkonnost s workoholismem. Obojí je totiž těžká…

Jiný pohled na rovnováhu mezi osobním a pracovním životem

Koncept rovnováhy mezi osobním a pracovním životem tu s námi je už nějakou…

Proč stále odkládáte své úkoly?

Víte, co všechno máte udělat, ale stále se vám to nějak nedaří. Na konci…

Proč se manažeři dále nerozvíjejí?

To, že vás jmenovali manažerem ani to, že pracujete na projektu, který je…

Naučte se spravovat svou síť kontaktů

Stává se vám někdy, že máte problém s udržováním svých pracovních a…

Plánujte si méně, abyste dosáhli více

Jistě, stanovovat si cíle je v pořádku, většinou je však lepší držet se při…

Jak nebýt neustále zaneprázdněný?

Pracovní týden o 70 hodinách přijde občas vhod, například tehdy, když vám…

Výpis 131143 z celkem 270