Manažer - zprávy z managementu

Úvod do řízení pozornosti

Většině lidí v práci nejvíc chybí čas. Alespoň to říkají, když se jich zeptáte, čeho se jim nejvíce nedostává. Ve skutečnosti však máme všichni stejně času, ale…

Produktivita: Lžete sami sobě?

Opravdu podáváte nejlepší výkony, když jste pod tlakem? Možná je to jen…

Čím se liší výkonný zaměstnanec od workoholika?

Řada lidí si plete vysokou výkonnost s workoholismem. Obojí je totiž těžká…

Jiný pohled na rovnováhu mezi osobním a pracovním životem

Koncept rovnováhy mezi osobním a pracovním životem tu s námi je už nějakou…

Proč stále odkládáte své úkoly?

Víte, co všechno máte udělat, ale stále se vám to nějak nedaří. Na konci…

Proč se manažeři dále nerozvíjejí?

To, že vás jmenovali manažerem ani to, že pracujete na projektu, který je…

Naučte se spravovat svou síť kontaktů

Stává se vám někdy, že máte problém s udržováním svých pracovních a…

Plánujte si méně, abyste dosáhli více

Jistě, stanovovat si cíle je v pořádku, většinou je však lepší držet se při…

Jak nebýt neustále zaneprázdněný?

Pracovní týden o 70 hodinách přijde občas vhod, například tehdy, když vám…

8 věcí, které byste měli přestat dělat - hned

Děláte si seznamy věcí, které chcete stihnout dnes, za týden, za měsíc? A…

4 mýty time managementu

Znáte někoho, kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas? Takových lidí…

10x1 minuta k vyšší produktivitě

Nedávno jsme si představili Kanaďana Chrise Baileyho, který věnoval rok…

Proč nemůžete nic udělat?

Zamyslíte-li se nad touto otázkou, často vás napadne, že vás při práci…

Výpis 131143 z celkem 266