Produktivita práce manažerů často není nejlepší, jelikož se věnují příliš pozornosti urgentním úkolům. 24 hodin denně a 7 dní v týdnu jsou stále ve střehu a každý…
Odpověď na otázku, zda má větší cenu čas nebo peníze, je zřejmá na první…
Lidé si často pokládají otázku, jak efektivněji zacházet s časem a…
Jak se rozvíjí naše kariéra, přibývají nám povinnosti a odpovědnější práce.…
Nikdo nemůže být produktivní po celou pracovní dobu. Průměrný zaměstnanec…
Již mnoho článků bylo napsáno o tom, že manažeři ztrácejí při své práci čas…
Časové plánování je velice důležité. Nejen v obchodní oblasti se lidé…
Vedoucí pracovníci jsou vesměs zavaleni úkoly. Mají mnoho povinností, lhůt…
Jednou z nejobvyklejších stížností manažerů je Mám tolik své vlastní práce,…