| Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Servisní organizace mají stále více důvodů hledět do budoucnosti. Informace, které napoví o možném chování zákazníka v budoucnosti, mohou mít v určitých případech…
Společnosti Cisco, CNT, IBM a Lucent Technologies investují značné finanční…
Grafický návrhář Milton Glaser tvrdí, že kreslením se člověk může naučit…
Chce-li člověk získat své vysněné zaměstnání, měl by si nejprve podrobně…
Vyhledávání talentovaných lidí má pro podniky zásadní význam, a to bez…
Článek srovnává současnou situaci ve vedení společností se situací před…
Vedoucí pracovníci dnes čelí různým, často protichůdným požadavkům na to,…
Od vedoucích pracovníků se požaduje, aby rychle přizpůsobovali svůj styl…
Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj…
Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy…
Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní…
Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama…
Několik událostí nedávné historie ukázalo, že vojenští velitelé pracují…