Článek srovnává současnou situaci ve vedení společností se situací před šesti lety.V roce 1995 se bankovní společnosti začaly orientovat na zákazníky a hledat…
Vyhledávání talentovaných lidí má pro podniky zásadní význam, a to bez…
Vedoucí pracovníci dnes čelí různým, často protichůdným požadavkům na to,…
Od vedoucích pracovníků se požaduje, aby rychle přizpůsobovali svůj styl…
Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj…
Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy…
Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní…
Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků.…
Několik událostí nedávné historie ukázalo, že vojenští velitelé pracují…
Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama…
V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem…
Základní problém outsourcingu spočívá v tom, že jednotlivé množiny…