Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy o sobě nestačí. Zákazníci dnes chtějí, aby je firma respektovala nezávisle na komunikačním…
Několik událostí nedávné historie ukázalo, že vojenští velitelé pracují…
Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama…
Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků.…
V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem…
Na první pohled se může zdát nelogické zdůrazňovat při přijímacích…
Základní problém outsourcingu spočívá v tom, že jednotlivé množiny…
Trh práce je dnes mnohem diferencovanější než byl před deseti lety. I…
Článek obsahuje deset zásad, kterými by se měl řídit zaměstnanec, který…
Informační technologie otevírají dveře vaší firmy také pro viry a spamming.…
Svět obchodu a podnikání je značně nestálý a vedoucí různých společností…
Rozhodování o dopadu správy znalostí na společnost je analogické k měření…