Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Správa znalostí: praktický katalyzátor inovací

Všechno již bylo vynalezeno a nic nového nelze objevit. Tento poměrně známý citát amerického patentového úřadu z roku 1899 sice zní jako vtip, ale v kontextu dnešní…

Stanovování cen je čím dál větší problém

Stanovování cen je čím dál větší problém

V oblasti stanovování cen se rozpoutal tvrdý boj. S rozvojem mezinárodního…

Koncepty a složky E-Managementu

Koncepty a složky E-Managementu

V současné ekonomice a s nástupem nových informačních technologií se mění i…

Pohádková babička znovu na scéně - předávání znalostí prostřednictvím příběhů

Pohádková babička znovu na scéně - předávání znalostí prostřednictvím příběhů

Zájem o vyprávění příběhů coby prostředek předávání a sdílení znalostí…

Rozšiřování podnikových znalostí - zájmové komunity

Rozšiřování podnikových znalostí - zájmové komunity

Mnoho firem se nyní potýká s velkým problémem. Investovaly značné množství…

Profesionálem za pomoci týmu

Profesionálem za pomoci týmu

Profesionalita je věcí, na níž si obvykle velmi zakládáme. Často se však na…

Kvalitní manažeři nepadají z nebe

Kvalitní manažeři nepadají z nebe

Dobrým manažerem se člověk nestane jen proto, že byl čerstvě povýšen. Musí…

Povzbuďte svůj mozek!

Povzbuďte svůj mozek!

Kreativita a schopnost bystrého úsudku je jedním ze základních kamenů…

Znalostní audit: lidé v centru pozornosti

Znalostní audit: lidé v centru pozornosti

Znalostní audit (zvaný též K-Audit) by měl být vždy první a hlavní fází…

Networking jako metoda osobního rozvoje

Networking jako metoda osobního rozvoje

Článek je shrnutím knihy Effective Networking for…

Od celoživotního zaměstnání k celoživotnímu vzdělávání

Od celoživotního zaměstnání k celoživotnímu vzdělávání

Tradiční organizace slibovaly svým zaměstnancům závratnou kariéru, pokud…

Jak správně shromažďovat data pro průzkum trhu

Jak správně shromažďovat data pro průzkum trhu

Marketingová strategie je jedním z pilířů úspěšnosti podniku, ale ne tehdy,…

Mezipodniková fúze - přes nejistotu k úspěchu

Mezipodniková fúze - přes nejistotu k úspěchu

Dnešní doba hospodářských výkyvů může pro podniky znamenat nejisté období…

Výpis 34333445 z celkem 3865