Není nijak překvapující, že dlouhodobější vztahy mezi prodejci a zákazníky narážejí na problémy, zvláště ve složitých finančních situacích. Co má ale jedna strana…
Na využití Internetu na pracovišti se již z negativního hlediska nenahlíží…
Důvěra hraje v obchodním prostředí nesmírně důležitou roli. Skutečnosti…
James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum…
Kolikrát denně slyšíte na pracovišti zvonění mobilních telefonů? Vymklo se…
Investování do informačních technologií dnes již není výhodou, ale…
Pokud bychom měli označit nejčastěji nepochopenou organizační strategii,…
Zpronevěra je v současné době považována za stejně velké nebezpečí ohrožení…
Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a…
Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách…
Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají…
Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí…
Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi…