Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy o sobě nestačí. Zákazníci dnes chtějí, aby je firma respektovala nezávisle na komunikačním…
Několik událostí nedávné historie ukázalo, že vojenští velitelé pracují…
Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků.…
Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama…
V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem…
Na první pohled se může zdát nelogické zdůrazňovat při přijímacích…
Základní problém outsourcingu spočívá v tom, že jednotlivé množiny…
Trh práce je dnes mnohem diferencovanější než byl před deseti lety. I…
Informační technologie otevírají dveře vaší firmy také pro viry a spamming.…
Svět obchodu a podnikání je značně nestálý a vedoucí různých společností…
Asi nikdo nepochybuje o tom, že na prvním dojmu velmi záleží. Při hledání…
Rozhodování o dopadu správy znalostí na společnost je analogické k měření…