Pochopení potřeb zákazníka je dnes důležitější než kdykoliv předtím a je nevyhnutelné na úspěšné aplikování marketingových strategií a na úspěšné získávání nových…
Řada malých podnikatelů podniká smanželem či manželkou, sourozenci, rodiči…
Většina firem nemá žádné formální plány pro zavedení sociálních médií nebo…
Se zářím přichází začátek fotbalové sezóny. Článek shrnuje sedm aktivit…
Řízení malé firmy není jednoduché. Podnikatelé často narážejí na různé…
Rozdíl mezi lidmi, kteří svámi chtějí dělat byznys a těmi, kteří svámi…
Britská Equality and Human Rights Commission letos zjistila, že ve vysokých…
Tradiční obchody spoléhají na telefonní kontakty kvybudování vztahů.…
- Eliminujte zvuky na pozadí. Dobrávěc na konferenčních hovorech je, že…
Byli jste povýšeni do manažerské funkce. To jste vždy chtěli, ale stejně…
Mnozí cítí, že služby zákaznického servisu už nejsou, co bývaly. Přitom…
Stále více podniků si uvědomuje potenciální katastrofické efekty a následky…
Existuje názor, že čím více se věci mění, tím více zůstávají stejné. Platí…