Firmy se bojí sociálních médií

Vytisknout

Většina firem nemá žádné formální plány pro zavedení sociálních médií nebo využívání jejich výhod, které mohou pomoci zlepšit vztahy se zákazníky nebo zvýšit prodej. Hlavní příčinou je strach a apatie. Vyplývá to alespoň zglobálního výzkumu konzultační společnosti Vanade, která se zabývá poradenstvím voblasti informačních technologií.Více než polovina respondentů uvedla, že ředitelé a zaměstnanci IT mají strach ze snížení produktivity zaměstnanců. 60 procent se domnívá, že management nerozumí…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace