Firmy musí pochopit potřeby zákazníka

Vytisknout

Pochopení potřeb zákazníka je dnes důležitější než kdykoliv předtím a je nevyhnutelné na úspěšné aplikování marketingových strategií a na úspěšné získávání nových zákazníků. Skutečné pochopení potřeb zákazníků si vyžaduje schopnost seskupit zákazníky podle podobného chování a potencionální ziskovosti.Navzdory tomu mnohé firmy zápasí stěžkostmi, jak efektivně zákazníky seskupit. Nemají dostatek schopností dělat analýzy, které jsou třeba při velkém objemu zákaznických údajů. Tato segmentace se…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace