Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Služby zákazníkům: komplexní přístup

Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy o sobě nestačí. Zákazníci dnes chtějí, aby je firma respektovala nezávisle na komunikačním…

Aplikace Office - Nové funkce zvyšují produktivitu správy znalostí

Aplikace Office - Nové funkce zvyšují produktivitu správy znalostí

Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní…

Osobní instruktáž vedoucích pracovníků zvyšuje úspěšnost pracovních činností globálního rozsahu

Osobní instruktáž vedoucích pracovníků zvyšuje úspěšnost pracovních činností globálního rozsahu

Od vedoucích pracovníků se požaduje, aby rychle přizpůsobovali svůj styl…

Prevence právního rizika pro osobní poradce manažerů

Prevence právního rizika pro osobní poradce manažerů

Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj…

Co všechno se mohou manažeři naučit od vojenských velitelů

Co všechno se mohou manažeři naučit od vojenských velitelů

Několik událostí nedávné historie ukázalo, že vojenští velitelé pracují…

Životopis - tipy pro pracovníky oddělení lidských zdrojů

Životopis - tipy pro pracovníky oddělení lidských zdrojů

Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama…

Jak dobře znáte svého zákazníka?

Jak dobře znáte svého zákazníka?

Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků.…

Využití správy znalostí v e-businessu

Využití správy znalostí v e-businessu

V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem…

Hodnocení schopností firem pro outplacement

Hodnocení schopností firem pro outplacement

Trh práce je dnes mnohem diferencovanější než byl před deseti lety. I…

Snižování stavů je umění

Snižování stavů je umění

I taková nepopulární věc jako propouštění se musí umět. Vedoucí…

Různorodé zkušenosti mohou být klíčem k úspěchu

Různorodé zkušenosti mohou být klíčem k úspěchu

Na první pohled se může zdát nelogické zdůrazňovat při přijímacích…

Úspěch outsourcingu se odvíjí od vzájemné důvěry smluvních stran

Úspěch outsourcingu se odvíjí od vzájemné důvěry smluvních stran

Základní problém outsourcingu spočívá v tom, že jednotlivé množiny…

Deset zásad pro propuštěné zaměstnance

Deset zásad pro propuštěné zaměstnance

Článek obsahuje deset zásad, kterými by se měl řídit zaměstnanec, který…

Výpis 36283640 z celkem 3858