Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy o sobě nestačí. Zákazníci dnes chtějí, aby je firma respektovala nezávisle na komunikačním…
Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní…
Od vedoucích pracovníků se požaduje, aby rychle přizpůsobovali svůj styl…
Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj…
Několik událostí nedávné historie ukázalo, že vojenští velitelé pracují…
Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama…
Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků.…
V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem…
Trh práce je dnes mnohem diferencovanější než byl před deseti lety. I…
Na první pohled se může zdát nelogické zdůrazňovat při přijímacích…
Základní problém outsourcingu spočívá v tom, že jednotlivé množiny…
Článek obsahuje deset zásad, kterými by se měl řídit zaměstnanec, který…