Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Úsměv zákazníka = úspěch vašeho (nejen) startupu

Platí to i pro zaběhlé společnosti. Není větší hodnoty, než je spokojenost zákazníka. To oni stojí za rozšiřováním vašeho týmu, šíří dobré slovo a zlepšují vaši…

Studie: Zákazníky aktivovaná společnost

Jak vedoucí pracovníci spolupracují, aby dosáhli rovnováhy mezi potřebami…

Nejhorší rady pro firemní vánoční večírek

S koncem roku přichází na řadu i firemní večírky. Časopisy a servery…

6 kroků ke ztrátě zájmu investorů

Máte dobrý podnikatelský nápad a chcete pro něj získat investora, který vám…

Volnými pátky k větší prosperitě vašeho byznysu

Představte si, že ráno vstanete, vychutnáte si kávu, přečtete noviny a…

Klidně se nechte okrást o vlastní nápady

Ne, skutečně se nejedná o překlep. Dnes a denně se usilovně snažíme o to,…

Tajemství nejlepších spíkrů TED talks

Zkratka TED znamená Technology, Entertainment, Design, tedy technologie,…

Účinný online marketing aneb proč udržovat zaměstnance stále šťastné

Firmy jako Dell, Oracle, Intel a další se rychle dovtípily, že budoucnost…

Kdy je lepší odmítnout příležitost?

Mnoho příležitostí může znít zpočátku velmi zajímavě, avšak ne všechny…

Jak se připravit na plánované revize ISO norem

Náš klient se nás nedávno zeptal, proč LRQA začíná se vzděláváním k …

Jak (ne)používat LinkedIn

Mnoho článků píše o tom, jak vytvořit marketingově co nejpřitažlivější…

Studie: Evropským top manažerům rostou platy výrazně rychleji než inflace

Vrcholoví manažeři evropských firem v loňském roce zažili průměrné celkové…

Jak rozpoznat signály nových příležitostí?

Společnou vlastností úspěšných podnikatelů je schopnost odhalit a zúročit…

Výpis 12491261 z celkem 3857