Volnými pátky k větší prosperitě vašeho byznysu

Ilustrační snímek

Představte si, že ráno vstanete, vychutnáte si kávu, přečtete noviny a vyrazíte... do kavárny. Ale je všední den, že? Tak co je špatně? To, že je 9 hodin ráno a vy ještě nesedíte v práci za stolem nebo na poradě? A co když se ten každodenní pracovní kolotoč v kanceláři obejde klidně i bez vás a vy přesto zvládnete svůj díl práce? Udělejte si pohodlí a přečtěte si následující zjištění, které připravil server Business 2 Community.

Možná vám to zní jako fantasy. Vždyť se váš pracovní tým bez vaší přítomnosti nemůže obejít. Potřebujete se účastnit pravidelných porad. Musíte být v kanceláři, vždyť máte velkou zodpovědnost… Stop. Přestaňte takto uvažovat a odteď si každý pátek vyhraďte na práci kdekoliv, jen ne ve vaší kanceláři. Nezáleží ani tak na místě, kde budete pracovat, jako spíše na tom, co vám to všechno přinese…

Uděláte více  

Neplatí to sice pro každého, ale jistě se najde mnoho lidí, které rušné pracovní prostředí kanceláře spíše rozptyluje. Jako první krok zjistěte, že máte dostatečnou sebemotivaci a jste vhodný typ pro práci z domova. Pokud ano, brzy zjistíte, že váš tým se bez vás dokáže na jeden den obejít a vy uděláte mnohem více práce.

Odhalíte překážky

Pokud vás váš telefon, e-mail nebo Skype nenechá na pokoji, i když jste mimo kancelář, zjistěte, proč tomu tak je. Možná váš tým nemá dostatečné oprávnění rozhodovat v určitých věcech. Nastavte procesy tak, aby bylo možné dílčí kroky činit i bez vaší přítomnosti. Musíte zkontrolovat smlouvu či nabídku dříve, než bude odeslána klientovi? Co kdybyste vytvořili checklist a kontrolu nad procesem přejal někdo jiný?

Získáte čas na své projekty

Jakmile odstraníte nadbytečné kroky, můžete se konečně začít věnovat dalšímu růstu vašeho byznysu, ne jen jeho kontrole. Vše možná nepoběží přesně na 100 % stejným způsobem, jako kdybyste byli v kanceláři. Avšak 90 % vás o klienty nepřipraví, ne?

Naučíte se plánovat dopředu a delegovat práci

Víte-li předem, že v pátek (nebo jiný den) nebudete v kanceláři, musíte se ujistit, že všichni vědí, co má být ten den hotovo. Díky tomu se naučíte lépe plánovat a delegovat práci na své zaměstnance. To už stojí za úvahu, ne?

Pracujete v podobném režimu? Jaké jsou vaše zkušenosti?

-bn-

Zdroj: business2community.com - online komunita pro manažery a podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje business2community.com