Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Firemní strategie, které zvýšily výkonnost a ziskovost v roce 2000

Článek informuje o firemních a obchodních strategiích, které se podle autora nejvíce osvědčily v roce 2000. Zde jsou některé z nich: Systém vyváženého řízení - v…

Výkonný ředitel a správní rada - spolupráce, odpovědnost a výkonnost

Výkonný ředitel a správní rada - spolupráce, odpovědnost a výkonnost

Pokud se podíváme na odborné publikace, zjistíme, že největší pozornost je…

Dolování znalostí z dat - případová studie

Dolování znalostí z dat - případová studie

Dolování znalostí z dat je proces, jehož úkolem je objevit ve velkých…

Základní principy řešení konfliktů

Základní principy řešení konfliktů

Článek přináší stručný souhrn informací o tom, jak rozpoznat příznaky…

Level 8 - implementace systému pro management nákladů

Level 8 - implementace systému pro management nákladů

Společnost Level 8 je globálním systémovým integrátorem. Poskytuje své…

Jaký je smysl případových studí z oblasti managementu?

Jaký je smysl případových studí z oblasti managementu?

Jeden z profesorů australské University of South Australia se ve sv&…

Řízení změn v organizacích: teorie a praxe

Řízení změn v organizacích: teorie a praxe

V deregulovaném prostředí, kdy se nároky zákazníků stále zvyšují a…

Případová studie - e-Expenses, systém pro zpracování nákladů

Případová studie - e-Expenses, systém pro zpracování nákladů

Společnost Cable & Wireless Global, přední dodavatel internetových a…

Případová studie: Centrální mozek společnosti

Případová studie: Centrální mozek společnosti

V reklamním návrhářství je cesta k vítězství jednoduchá stačí mít prostě…

Globalizace à la Tesco

Globalizace à la Tesco

Mnoho maloobchodníků se snažilo proniknout na zahraniční trhy. Mnoho se…

Kultura sdílení znalostí ve společnosti Xerox

Kultura sdílení znalostí ve společnosti Xerox

Společnost Xerox se začala již počátkem 80. let profilovat jako firma,…

KM: jak to dělali v Bouygues Telecom

KM: jak to dělali v Bouygues Telecom

Francouzská společnost Bouygues Telecom si vybudovala na trhu pevnou pozici…

Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek

Obohacení zákazníkových zkušeností jako marketingový prostředek

Studie pojednává o jedné z ruských stomatologických klinik - Denta+, která…

Výpis 32383250 z celkem 3850