Jak řídit důvěru ve prospěch manažera i firmy

Vytisknout

V současné době mnohé podniky bojují s kritickým nedostatkem důvěry. Tento problém je navíc o to horší, že někteří manažeři dosud nepochopili, že podnikovou důvěru vybudují a udrží jedině tehdy, podaří-li se jim překonat přirozený odpor zaměstnanců ke změnám, k neznámému, k riziku. Dále je třeba též uvědomit si, že existují celkem tři druhy důvěry, kterou potřebují jak organizace, tak jejich manažeři:- strategická důvěra (důvěra v podnikové cíle a postupy při jejich dosahování)- osobní důvěra (…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace