Manažer - zprávy z managementu

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

Úsměv v Rusku dá zabrat i McDonald’s

Kdysi jsem byl najat velkou britskou firmou dělat business v zemi zaslíbené. To mě zaválo asi 200 km jihozápadně od Moskvy do průmyslové zóny poblíž půlmilionového…

Sendvič? Ne, děkuji

Tzv. metoda sendviče bývá často uváděna jako nejlepší způsob sdělování…

Zákaznická spokojenost a hodnota firmy: Manažeři musejí vybírat správné investice (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku…

Jste duševně silní, nebo si jen hrajete na tvrďáka?

Ničeho se nebojím. Neúspěch neznám. Dokážu všechno, protože jsem nejlepší.…

Zákaznická spokojenost a hodnota firmy: Manažeři musejí vybírat správné investice (1/2)

Zákaznická zkušenost se obvykle pohybuje tím samým směrem jako cena akcií…

Miroslav Šole, inspirativní speaker

Starbucks zavřel všechny pobočky

Historie této značky sahá do roku 1971, kdy se tři studenti Univerzity San…

Brian Tracy: 3 druhy učení nezbytné pro úspěch

Dejte si závazek stále se učit a nebojte se ani nových, neočekávaných…

Proč u špatných zpráv není času nazbyt

Pokud máte sdělit určitou špatnou zprávu, identifikujte a soustřeďte se na…

Citlivostní analýza v Microsoft Excel – její použití v praxi (2/2)

Citlivostní analýza, jinak také označované What-if (co-když) analýza řeší…

Jak úspěšně docílit etického chování u zaměstnanců?

Proč je dobré se chovat eticky a co vlastně etické chování přináší…

Centralizovaný systém objednávek prospěje i neziskovému sektoru

Zápal i schopnosti humanitárních pracovníků by byly zbytečné, kdyby se…

Marcela Hrubošová, FINANCE PRO RADOST s.r.o.

Smyslem života není práce a smyslem finančního vzdělání není znalost RPSN

Často se při svých seminářích setkávám s lidmi, kteří pod pojmem finanční…

Miroslav Šole, Inspirativní speaker

Když se dalo ještě v Nokii utopit

Nokia byla finská firma s globalním dopadem. Její výrobky se prodávaly ve…

Výpis 833845 z celkem 3826