Zákaznická spokojenost a hodnota firmy: Manažeři musejí vybírat správné investice (2/2)

Vytisknout

V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku prospěchu. Nicméně může vést k náhlým problémům s tím, jak se díky ní noví zákazníci rozhodují využívat vašich služeb. Nyní se podívejme na to, proč je třeba investice do zákaznického servisu důkladně promyslet aspoň podle poznatků obchodní školy INSEAD. Investovat do zákaznické spokojenosti nebo do snižování nákladů? Všechny peníze, které jsou utraceny na zlepšení zákaznického servisu jsou penězi, které nemohou být…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace