Proč u špatných zpráv není času nazbyt

Vytisknout

Pokud máte sdělit určitou špatnou zprávu, identifikujte a soustřeďte se na přínosy včasného řešení. Potom zprávu sdělte s tím, že už myslíte na to, jak situaci řešit. Ujasněte si, co získáváte tím, že o špatné zprávě dáváte vědět co nejrychleji. Také se snažte hned přijít s plánem, jak to celé napravit, abyste nemluvili jen o maléru, který se stal, radí web expertbusinessadvice.com. Když se se špatnými zprávami vyrovnáte včas, přispíváte tím k udržení hybnosti celé vaší společnosti. Když jsou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace