V současné škále virtuálních komunikačních nástrojů se může klasický dialog z očí do očí jevit jako ohrožený druh. Studie provedené pro severovýchodní region…
Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací…
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě…
Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se…
Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu…
Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste…
Ekonomická efektivnost je v tržním ekonomickém systému základním kritériem…
S koncepcí technologie PLT (číslicová komunikace po silovém vedení) přišla…
Integrace podnikových aplikací (EAI) je i nadále jednou z největších…
Pokud vedení podniku hodlá provést nějaké výraznější organizační změny,…
Podnikové informační portály mohou výrazně pomoci organizaci s…
Cílená podpora zvyšování kvalifikace zaměstnanců je v dnešní době zejména…
Většina společností v současné době využívá nové možnosti elektronických…