Mzdy vedoucích pracovníků v době úpadku internetových firem

Článek se zabývá problematikou motivace a odměňování vedoucích pracovníků v internetových společnostech.

Internetové podnikání se zpočátku rozvíjelo velmi slibně. Investoři vkládali milióny dolarů do začínajících internetových společností a tušili prosperitu a zvětšování majetku. Vše nejprve probíhalo podle plánu: mladí lidé se nechávali zaměstnat v internetových společnostech a zakládali vlastní, protože se domnívali, že zde snadno přijdou k penězům. Trh s akciemi byl přeplněn novými firmami, které si chtěly vydobýt své místo na slunci.

Skutečnost však byla jiná. Firmy postupem času zjistily, že správné fungování internetové společnosti nespočívá pouze v počítání peněz a v investicích rizikového kapitálu. Tyto firmy nakonec zkrachovaly a tak donutily každého uživatele Internetu přehodnotit roli online médií v obchodní praxi.

Podle nedávno provedené studie se v současné době internetovým společnostem nedostává vedoucích pracovníků a proto začaly motivovat případné zájemce – jednak nabízejí lepší platové podmínky a výhodnější pracovní smlouvy. Některé z nich také nabízí prémie za lepší pracovní výsledky.
Zdroj: Internet Career Resources - server pro vyhledávání pracovních míst s mnoha informacemi pro personalisty i uchazeče o zaměstnání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Internet Career Resources