Programové oddělení jako záruka obchodních výsledků Vzhledem k tomu, že obchodní prostředí, v němž pracujeme, je stále složitější, je třeba stále více pozornosti věnovat řízení, koordinaci a hodnocení aktivit vlastní…
Rok 1999 byl významným zlomem ve vztahu obchodníků a zákazníků. Zákazníci…
V době, kdy trh ovládají mamutí společnosti a koncerny s nepřehlédnutelnými…
Když v podniku dojde k propouštění nebo tato situace hrozí, mnoho…
Podle průzkumu amerických agentur se v následujícím roce přesune pozornost…
Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit…
Čtyři zásady úspěšného řízení projektů U každého projektu je možné vystopovat čtyři jevy, které zásadním způsobem…
Nikdo nepochybuje o tom, že odměny vedoucích pracovníků jsou motivující.…
Když se do obchodní sféry začínala zavádět technika CRM, bylo jejím cílem…
Systémy řízení energetických společností (WMS) se zaměřují na činnost…
Východní filozofické principy mohou změnit a obohatit západní vzdělávání…
Mít v životě své rádce se často vyplatí. Člověk se od nich může rychle…
Řada lidí začíná podnikat a zakládat vlastní firmy proto, aby se vymanila z…