Řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery má budoucnost

Vytisknout

Odborníci předpokládají, že velkou součást procesů ve firmě bude tvořit řízení vztahů. Nejdůležitější roli zde budou hrát informace a data a možnosti jejich zpracování a využití.Na tuto situaci již zareagovali dodavatelé systémů pro řízení vztahů. Software pro řízení vztahů se zákazníky se vyznačuje tím, že umí shromažďovat data z různých zdrojů (např. z kontaktních kanálů) a integruje je s ostatními informacemi. Získané informace slouží pro firmy jako zpětná vazba a pomáhají jim zkvalitňovat…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace