Výkonný ředitel v e-komerci: Jak se stát opět důvěryhodným?

Vytisknout

Nedávné skandály společností Enron a WorldCom poukázaly kromě jiného i na fakt, že Amerika potřebuje nový, poctivý přístup k nejvyššímu vedení e-podniků. Je také jasné, že takový přístup nepotřebuje pouze Amerika. Jak by měl tedy ten nový přístup vypadat? Nedávný výzkum ukázal, že dobrým manažerem e-podniku může být pouze člověk, který by byl dobrým manažerem podniku kamenného: ten, kdo má kromě výborných manažerských dovedností i cit pro marketing a služby zákazníkům. Společnosti by podle…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace