V oblasti manažerské komunikace existují velké rozdíly mezi slovy a činy - jenom hovořit například o zákaznických službách či kvalitě produktů nestačí. Členové…
Jediným měřítkem úspěšnosti intranetu jsou spokojení uživatelé. Hojně…
Článek se zamýšlí nad vlivem a dopadem událostí roku 2001 (útoky z 11.…
Byrokracii lze charakterizovat jako stav, kdy úřední výkony (plánování a…
V současném ekonomickém klimatu musejí manažeři být schopni zastávat jak…
Vaše podniková síť je vaší pokladnicí, měli byste si ji dobře chránit -…
Správa znalostí může podporovat různé druhy spolupráce. Vychází přitom z…
Přemýšleli jste někdy o tom, jak se vaše společnost jeví důležitému…
Intranet je dnes důležitým prostředkem brainstormingu, pomáhá zlepšit…
Odborníci se shodují na tom, že společnosti provozující e-komerci, které…
Následují vás ostatní, když je chcete vést? Většina manažerů odpoví kladně.…
Autor článku přirovnává svět obchodu k bojišti - měřítkem úspěchu je často…
Pokud zaměstnanci a manažeři nesdílejí svoje vědomosti a znalosti, mohou…