Manažer - zprávy z managementu

Nejlepší manažer je Mistr D.

Padesátiletý Američan italského původu Mark DeCocinis, generální ředitel společnosti Portman Ritz-Carlton Shanghai byl za vedení jednoho luxusního hotelu již podruhé…

Všechny povýšit nelze, koho tedy?

Všechny povýšit nelze, koho tedy?

Jedním z manažerských úkolů je řízení a podpora zaměstnanců ve smyslu…

Zavádění správy znalostí ve finském parlamentu

Zavádění správy znalostí ve finském parlamentu

Účelem této publikace je představit názory na správu znalostí, které…

Proč je e-mail pro byznys lepší než telefon

Proč je e-mail pro byznys lepší než telefon

Kvalitní komunikace je v obchodní sféře více než důležitá. Jak ale v…

Jak uspět jako sponzor

Jak uspět jako sponzor

Sponzorství je jednou z výborných možností propagace činnosti konkrétních…

Efektivnější e-mail

Efektivnější e-mail

Obchodní komunikace je dnes vesměs záležitostí elektronické pošty. Manažeři…

Základem produktivity je důvěra

Základem produktivity je důvěra

Kritickým požadavkem produktivně fungující organizace je vybudování důvěry…

Noční můry IT manažerů

Noční můry IT manažerů

Bezpečnost firemních informací a informačních systémů je velice důležitá.…

Velké malé portály

Velké malé portály

Portály se stávají stále modernější metodou automatizace komunikace se…

Když už nic, tak aspoň jídlo zdarma

Když už nic, tak aspoň jídlo zdarma

Podíváme-li se na porady očima osobních asistentů a asistentek vedoucích…

Jak správně podat negativní zpětnou vazbu

Jak správně podat negativní zpětnou vazbu

Poskytování zpětné vazby zaměstnancům je velice důležité, a to nejen zpětné…

Zákaznická úprava produktů: ano i ne

Zákaznická úprava produktů: ano i ne

Obecně se má za to, že zákazníci nakupující po internetu vítají možnost…

Inovace bez legrace

Inovace bez legrace

Každý manažer, který chce v současném prostředí uspět, se musí naučit…

Výpis 1109011102 z celkem 12519