Manažer - zprávy z managementu

Článek v rámci předplatného Naučte se rozhodovat efektivně

Podle špičkových odborníků patří mezi nejlepší dovednosti, které člověka dovedou k úspěchu, schopnost efektivně se rozhodovat. Každý z nás je schopen se rozhodnout,…

Důvěra zaměstnanců v management

Důvěra zaměstnanců v management

Procento zaměstnanců, kteří důvěřují senior managementu svých podniků a…

Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

*Spam*. Klíčem k tomu, jak nepřispívat k tomuto problému, je rozesílat e-…

Jak řídit mobilní zaměstnance

Jak řídit mobilní zaměstnance

Řízení mobilních zaměstnanců je pro mnohé firmy problém. Raději se tedy…

Pozor na slova

Pozor na slova

Nevybíravá slova mohou mít škodlivý vliv na jednotlivce i organizace. Mohou…

Vedení je umění

Vedení je umění

Zaměstnavatelé mají někdy problém propouštět neproduktivní zaměstnance, i…

Jak uklidnit situaci

Jak uklidnit situaci

Měli jste někdy v práci prostě špatný den? Nic nešlo tak, jak by mělo, a…

Odměňování podle výkonu

Odměňování podle výkonu

Celá firma může prosperovat jedině prostřednictvím výkonu jednotlivců.…

4 složky podnikové kultury, bez nichž to nepůjde

4 složky podnikové kultury, bez nichž to nepůjde

Každý podnik by měl usilovat o vytvoření pozitivní podnikové kultury. Avšak…

Neúctyhodná závislost

Neúctyhodná závislost

Mezi tvrdou prací a workholismem je zásadní rozdíl. Obrazně řečeno, tvrdě…

Je těžké být velký

Je těžké být velký

Průzkumy dokazují viditelné rozdíly v pracovním prostředí a záležitostech…

On-line taktiky pro off-line maníky

On-line taktiky pro off-line maníky

Řada malých firem se stále domnívá, že nemůže při propagaci svých služeb…

Řízení zákaznické hodnoty

Článek v rámci předplatného Řízení zákaznické hodnoty

Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností…

Výpis 98949906 z celkem 12443