Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

Vytisknout

*Spam*. Klíčem k tomu, jak nepřispívat k tomuto problému, je rozesílat e-maily jen těm lidem, kteří vám dali své svolení. Níže je uvedeno několik kroků pro efektivní webový marketing, aniž byste přitom přitížili nevinným obětem, které vězí po kolena ve spamu.
- *Dostali jste jejich souhlas předem?* To je klíč. Vaše webové stránky musí nabízet lidem něco konkrétního za jejich e-mailovou adresu. Například týdenní newsletter zdarma, sázky, průzkumy apod. Pokud se rozhodnete pro koupi seznamu e-mailových adres, připlaťte si a kupte jen takový, kde lidé dali své svolení k zařazení do tohoto seznamu.
- *Je způsob odhlášení snadný a jasný?* Pokud se lidé rozhodnou dostávat mailing, chtějí mít také jistotu, že se mohou kdykoli odhlásit. Proto jim to co nejvíce usnadněte.
- *Je obsah relevantní?* Lidé chtějí konkrétní obsah, ne prodejní brožury zasílané týden co týden. Rozesílejte e-maily jen tehdy, když máte čerstvý obsah, který bude lidi zajímat. Vybudujete si tak reputaci někoho, jehož zprávám je dobré věnovat pozornost.
- *Sdělujete, jak bude jakákoli poskytnutá informace použita?* Pokud shromažďujete od lidí informace, musíte jim říct, jak je použijete. Berte jejich obavy o jejich soukromí vážně.
- *Rozesíláte zprávy ze skutečné e-mailové adresy?* Když se lidé snaží odhlásit, ale e-maily se jim vrací zpět, znamená to, že žádná legitimní e-mailová adresa mailing nepodporuje. Vždy musíte lidem dát skutečnou adresu, pomocí které se k vám dostanou.

-ba-
Zdroj: Startup Journal - portál amerického listu Wall Street Journal pro začínající podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Startup Journal
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace