Na konci obchodní schůzky by organizátor měl shrnout rozhodnutí, ke kterým skupina došla, popsat následující kroky a přidělit úkoly jednotlivým účastníkům. Veškeré…
Dobrý vůdce by měl být také dobrým komunikátorem. Řada vůdců má však s…
Chcete-li se naučit řídit svůj čas, měli byste z toho udělat rituál. Nejde…
Jedna z definic úspěšného prodeje zní: Prodej je umění vytvářet touhu v…
Vůdcovství je opředeno řadou mylných představ a mýtů. Jak tedy poznáte, zda…
V období, kdy se firmy snaží ušetřit co nejvíce nákladů, se schopnost…
Veškerá komunikace, kterou směřujete k potenciálním zákazníkům, vypovídá o…
Podpora nadšení pro práci znamená pro vůdce hledání smyslu a důležitosti…
Nejlepší způsob, jak vést efektivní firmu, je mít zaměstnance a manažery,…
V ekonomicky úspěšných časech je snadné motivovat zaměstnance penězi, byť…
Obchodní vůdcové vědí, že neustále dochází ke změnám, kterým je třeba se…
Řízení změn může být obtížné bez ohledu na typ změny, která se v organizaci…
Britská společnost Teimlo, která se zabývá službami v oblasti mobilních…