Chcete-li efektivně motivovat, měli byste umět mluvit srozumitelně. Mluvit řečí zaměstnanců znamená především jim naslouchat, znát jejich zájmy. Pak je třeba umět…
Manažerské rozhodování by se nemělo řídit jen egem. Každý vůdce by si proto…
Jak získat ztracené zákazníky? Ztráta starých zákazníků je vždy špatná, zejména však v současné ekonomické…
Kritika na pracoviště patří, měla by však být konstruktivní. Jak na to? -…
Facebook vede mezi současnými sociálními sítěmi. Jeho členská základna již…
Rozhodování je složitou emocionální záležitostí nejen v době krize. Zvýšený…
Za poslední rok přibilo v Česku 24,5 tisíce lidí, kteří si vydělávají…
Úvod a závěr představují stěžejní součásti každého veřejného vystoupení.…
Ekonomická krize zastavila očekávané nárůsty mezd v tuzemských firmách.…
Americký časopis Forbes sestavil aktuální žebříček nejbohatších Američanů.…
Cítíte bolest, brnění nebo strnulost v rukou a předloktí? Pak můžete mít…
Nedobytné pohledávky představují velký problém, který může vést až k zániku…