Manažer - zprávy z managementu

Řeč zaměstnanců se naučíte jen mezi nimi

Chcete-li efektivně motivovat, měli byste umět mluvit srozumitelně. Mluvit řečí zaměstnanců znamená především jim naslouchat, znát jejich zájmy. Pak je třeba umět…

Pozor na ego při rozhodování

Pozor na ego při rozhodování

Manažerské rozhodování by se nemělo řídit jen egem. Každý vůdce by si proto…

Jak získat ztracené zákazníky?

Článek v rámci předplatného Jak získat ztracené zákazníky?

Ztráta starých zákazníků je vždy špatná, zejména však v současné ekonomické…

Umění konstruktivní kritiky

Umění konstruktivní kritiky

Kritika na pracoviště patří, měla by však být konstruktivní. Jak na to? -…

Facebook má již více než 300 milionů uživatelů

Facebook vede mezi současnými sociálními sítěmi. Jeho členská základna již…

Jak správně řídit emoce při rozhodování

Jak správně řídit emoce při rozhodování

Rozhodování je složitou emocionální záležitostí nejen v době krize. Zvýšený…

Krize přinesla růst počtu podnikatelů

Krize přinesla růst počtu podnikatelů

Za poslední rok přibilo v Česku 24,5 tisíce lidí, kteří si vydělávají…

Nový šéf na obzoru

Nový šéf na obzoru

Váš nový šéf již byl jmenován a v nejbližších dnech má přijít. Nástup…

Jak začít a ukončit veřejné vystoupení

Úvod a závěr představují stěžejní součásti každého veřejného vystoupení.…

Mercer: Krize ovlivnila mzdy i benefity

Mercer: Krize ovlivnila mzdy i benefity

Ekonomická krize zastavila očekávané nárůsty mezd v tuzemských firmách.…

Nejbohatší Američané 2009

Nejbohatší Američané 2009

Americký časopis Forbes sestavil aktuální žebříček nejbohatších Američanů.…

Pozor na telefonický loket

Pozor na telefonický loket

Cítíte bolest, brnění nebo strnulost v rukou a předloktí? Pak můžete mít…

Vyvarujte se nedobytných pohledávek

Vyvarujte se nedobytných pohledávek

Nedobytné pohledávky představují velký problém, který může vést až k zániku…

Výpis 64496461 z celkem 12518