Soustřeďte se na klíčové zákazníky bez ohledu na krizi

Vytisknout

Ať už v otázce postoje k současné ekonomické krizi patříte k optimistům nebo pesimistům, pravděpodobně budete souhlasit, že byznys již nebude stejný jako dříve. Mnoho se změnilo a firmy již nemohou automaticky považovat svou budoucnost a zákazníky za samozřejmost. Článek proto přichází s tipy, jak rozšiřovat podnikání bez ohledu na ekonomiku. - Znejte své klíčové zákazníky. Uvědomte si, že ne každý zákazník je pro vás klíčový. Je stejně důležité znát klíčové zákazníky a byznys, jako vědět, co…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace