Sedm smrtelných hříchů inovací

Vytisknout

Blížící se konec roku je stresující období. Proč se tedy neodreagovat u biblického" zamyšlení nad chybami, k nimž běžně dochází při prosazování inovací. - Chtíč: Inovování v oblasti, ve které nemáte co dělat. Snaha o inovace mimo oblast vašich zkušeností nebo působnosti značky vede k silné interní netečnosti. - Nenasytnost: Příliš mnoho iniciativ s příliš málo zdroji. Inovace vyžaduje emoční i finanční kapitál. - Lakomství: Přijímání krátkodobých zisků na úkor dlouhodobého růstu. Vytvořte dva…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace