Manažer - zprávy z managementu

Úvod do řízení pozornosti

Většině lidí v práci nejvíc chybí čas. Alespoň to říkají, když se jich zeptáte, čeho se jim nejvíce nedostává. Ve skutečnosti však máme všichni stejně času, ale…

Brian Tracy: Jak si poradit s jakýmkoliv problémem

Máte pocit, že by se vám hodilo myslet trochu více systematicky? Zkuste…

Schopnost rozlišit emoce podpoří týmovou práci

Lidé méně citliví na projevy emocí mají tendenci špatně reagovat na vzniklé…

Zbavte se těchto návyků a staňte se mistrem komunikace

Komunikace někdy nebývá tak efektivní, jak byste potřebovali. Jelikož však…

Ženy ve vedení německých firem: Optimismus je silné slovo

Ke konci roku 2014 představovaly ženy pouze 5 % všech členů nejvyššího…

Rozvoj leadershipu pomůže k rozvoji kariéry

Každý pracovník může být lídrem bez ohledu na to, jakou funkci ve firmě…

Pozor na argumentační klamy

Umění vyjednávat se vám ve světě byznysu může velmi hodit, i když zrovna…

5 vychytávek pro sepsání manažerského životopisu

Jste právě ve fázi hledání nového zaměstnání nebo uvažujete o změně…

Máme problém, šéfe

Pro nikoho není příjemné, když musí jít za svým nadřízeným a sdělit mu…

Studie: Generace Y hledá zaměstnavatele s vyšším posláním

Firmy, zejména na rozvinutých trzích, budou muset udělat významné změny,…

5+1 krok k povýšení

Chcete být povýšeni? Pak jděte a řekněte to svým nadřízeným. Často se…

Kdy říci klientovi sbohem

Konzultanti a další samostatní podnikatelé si často stěžují na nedostatek…

Jak zvládnout roli posla špatných zpráv

Nepodáváte dostatečné výkony. Nepovýšíme vás, i když splňujete veškeré…

Výpis 38233835 z celkem 12516