Manažer - zprávy z managementu

Přechod na Windows XP: ano, či ne?

V poslední době se objevila řada zpráv o společnosti Microsoft, ty se však jen zřídka týkaly operačních systémů. Šéfové oddělení IT nyní řeší otázku, zda přejít na…

E-learning: dosavadní vývoj a další perspektivy

E-learning: dosavadní vývoj a další perspektivy

E-learning je jedním z oborů, které se mohly začít plně rozvíjet teprve s…

Co by měly umět moderní systémy správy znalostí?

Co by měly umět moderní systémy správy znalostí?

V poslední době se okolo pojmu správa znalostí vytváří zmatek. Média a…

Postup na vyšší pozici v podniku - strategické tipy

Postup na vyšší pozici v podniku - strategické tipy

Lidé, kteří usilují o postup v rámci firmy, musí počítat s tím, že se jich…

Integrace strategií, struktur, procesů a projektů

Integrace strategií, struktur, procesů a projektů

Klasická teorie obchodního vývoje byla založena na čtyřech zásadách:…

Budování značky podnikového oddělení IS

Budování značky podnikového oddělení IS

Sloučení podnikových divizí do jednoho subjektu nemusí mít pro zákazníky…

Jen dobrý marketing je konkurenční výhodou

Článek v rámci předplatného Jen dobrý marketing je konkurenční výhodou

Spotřebitele, kteří tvoří trh, je možno rozdělovat na základě různých…

Velká Británie se smiřuje s "dvourychlostní" ekonomikou

Velká Británie se smiřuje s "dvourychlostní" ekonomikou

Termín dvourychlostní ekonomika označuje jev, kdy dva klíčové sektory…

Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů

Článek v rámci předplatného Šest klasických chyb e-mailových zpravodajů

E-mailové zpravodaje pomáhají udržovat vztahy se zákazníky, zvyšují…

Hodnocení firmy z dlouhodobého pohledu

Hodnocení firmy z dlouhodobého pohledu

Souvislostí mezi hodnotou firmy pro akcionáře a mezi jejím významem pro…

Strategie ochrany soukromí - skrytý marketingový potenciál

Strategie ochrany soukromí - skrytý marketingový potenciál

Jistá internetová marketingová společnost nedávno provedla průzkum, který…

Jak si vytvořit úspěšnou obchodní značku

Jak si vytvořit úspěšnou obchodní značku

Snad každá firma si chce vytvořit svou značku, se kterou by obstála v…

Konstruktivní kritika člena pracovního týmu

Konstruktivní kritika člena pracovního týmu

Vedoucí projektů stojí před zdánlivě neřešitelným dilematem: jak zachovat…

Výpis 1200012012 z celkem 12516