Rozdělování povinností je nezbytnou součástí manažerovy práce

Vytisknout

Když firma expanduje a rozvíjí se, přibývají povinnosti. Majitel firmy si proto musí osvojit umění účinně rozdělit práci, jinak se může stát, že řízení firmy nezvládne. Každý manažer, který se do této situace dostal, si klade otázku, které činnosti přenechat jiným zaměstnancům a zda jim může důvěřovat.Majitel podniku by měl nejprve zjistit, ve kterých činnostech je skutečně dobrý. Ty může nadále vykonávat, zatímco vlastní řízení může přenechat někomu jinému. Je-li dobrý obchodník, měl by se…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace