Průvodní otázky k přípravě podnikové porady

Když na podnikové poradě vázne diskuse, může to být tím, že jste poradu správně nepřipravili. Jak ale vypadá dobře organizovaná porada? Článek nabízí několik praktických otázek, které by si měl vedoucí položit, než poradu uspořádá a které mu pomohou celou záležitost správně naplánovat.
* Kdo, kdy a jak bude pozván?
* Kdo se stará o pozvánky?
* Existuje zpětná vazba ohledně skutečné účasti? Je dobré, když pozvaní účastníci svoji účast potvrdí nebo se naopak omluví.
* Při pravidelných sezeních na aktuální téma: Kdy a jak často se chcete setkávat?
* Chcete stanovit a dodržet pevné pauzy a čas ukončení?
* Kdy a jak dalece si chcete stanovit vlastní denní řád? Jak dalece o tom máte rozhodovat během sezení v týmu?
* Jak chcete zacházet s aktuálními tématy? Zřídili jste poštovní schránku, do které vám spolupracovníci mohou podávat návrhy?
* Kdo bude zapisovat protokoly?
* Jak zajistíte efektivitu porady? Chcete například jednoho z účastníků jmenovat moderátorem?
* Jaké místo bude pro poradu použito?
* Pokud se účastníci ještě neznají, jak zorganizujete jejich seznámení?
Zdroj: ManagerSeminare online - Magazím pro další vzdělávání manažerů.
Zobrazit přehled článků ze zdroje ManagerSeminare online