Každý příslušník řad středního managementu si někdy položil otázku, jak získat pozornost výkonného ředitele firmy (tedy CEO) pro zásadní problémy jednotlivých…
K propagaci firmy lze využít psaní odborných článků. Její manažer tak…
Stejně jako člověk raději než v přeplněném vesnickém koloniálu nakupuje v…
Všechno již bylo vynalezeno a nic nového nelze objevit. Tento poměrně známý…
Firmy mohou optimalizovat svůj sociální kapitál prostřednictvím kvalitního…
S rozvojem znalostní společnosti se klade stále větší důraz na spolupráci…
V oblasti stanovování cen se rozpoutal tvrdý boj. S rozvojem mezinárodního…
V současné ekonomice a s nástupem nových informačních technologií se mění i…
Emaily a vůbec ostatní moderní technologie jsou při komunikaci, ať už se…
Autor článku přibližuje koncepci podnikové univerzity ve…
Osobní poradci velmi často slýchají od svých klientů, že ačkoli plní své…
Zájem o vyprávění příběhů coby prostředek předávání a sdílení znalostí…