Frustrující a nedůležité: Tajemné umění pojmenovávání firem a produktů Jmenujte formu marketingové komunikace, která trvá jen pět vteřin a zároveň je i její nejobtížnější a nejvíce frustrující formou. Jedná se o umění vytvářet jména a…
Jonathan Wild (1682-1725), notorický anglický kriminálník, stačil prohledat…
Informační bezpečnost je stále důležitější. Článek proto popisuje…
Učíme se vést (znovu) Vůdcovství se mění. Je stále složitější a vyžaduje nové postupy, nápady i…
Ceny průmyslových výrobců se v prosinci 2005 podle údajů ČSÚmeziročně…
V oblasti zákaznických služeb, například v telefonních zákaznických…
Jak přimět potenciální zákazníky, aby otevřeli vaši nabídku Strávili jste nad vaším dopisem pěkných pár hodin, mnohokrát přečetli každé…
Psychologické testování sloužilo celá desetiletí k analyzování obchodníků.…
Američtí manažeři předpokládají, že v letošním roce vydrží příznivé…
Vůdcovství je v módě, ale zároveň se ho nedostává. Často slyšíme i sami…
Česká republika nesmí zavést nulovou DPH na potraviny, sdělil komisař…
Slovo Mashup pochází z hudební oblasti, kde se užívá k popsání mixování…
Řada zaměstnavatelů považuje nové náboryza krátkodobé investice do firemní…